به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد. سردار محمدرضا هاشمی فربیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی حین گشت زنی و سرکشی از پارکینگ های سطح شهر اصفهان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی فربیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی حین گشت زنی و سرکشی از پارکینگ های سطح شهر اصفهان به وجود یک دستگاه خودروی تویوتالندکروز در یکی از پارکینگ های شهر مشکوک و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام بررسی ها و استعلامات صورت گرفته دریافتند که این خودرو فاقد اصالت و همچنین فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و به صورت قاچاق وارد استان شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی خودروی مذکور را ۲۵ میلیارد ریال اعلام کردند گفت: در این خصوص خودرو توقیف و پرونده آن برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.