به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت از کشف بیش از ۶ تن برنج احتکار شده در این شهرستان خبر داد. سرهنگ حمزه بهرامی بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان بویین میاندشت در راستای مقابله با احتکار کالاهای اساسی و برخورد با مخلان نظام اقتصادی، با اشرافیت و هوشمندی بالای خود […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت از کشف بیش از ۶ تن برنج احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمزه بهرامی بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان بویین میاندشت در راستای مقابله با احتکار کالاهای اساسی و برخورد با مخلان نظام اقتصادی، با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از احتکار برنج در یکی از انبارهای شهرستان مطلع و سریعاً موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات تخصصی و پلیسی انبار مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نمایندگان اداره صمت، تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی از این مکان بازرسی کردند که در نتیجه ۶ تن و ۷۰ کیلو انواع برنج را که به صورت غیر قانونی در این محل نگهداری می شد را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالاهای احتکار شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.