به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۵ تُن و ۵۵۰ کیلو گردو و مغز گردوی خارجی قاچاق به ازش ۲۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد. سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین سرکشی از انبارهای سطح […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۵ تُن و ۵۵۰ کیلو گردو و مغز گردوی خارجی قاچاق به ازش ۲۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین سرکشی از انبارهای سطح شهر اصفهان به دپوی مقدار زیادی گردو و مغز گردو در یکی از این انبارها مشکوک و موضوع را تحت پیگیری خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی های دقیق و تخصصی صورت گرفته و انجام استعلامات لازم مشخص شد این محموله فاقد هرگونه مدارک معتبرگمرکی است و در نهایت  ۵تُن و ۵۵۰ کیلو گردو و مغز گردوی خارجی قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.