به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،  رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان اصفهان از کشف بیش از ۵ تُن آرد دولتی از یک منزل مسکونی در اصفهان خبرداد. سرهنگ محمد احمدی گفت: ۱۰۴  کیسه پنجاه کیلویی آرد دولتی که در یک منزل مسکونی دپو شده بود تا به صورت خارج از شبکه در بازار آزاد […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،  رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان اصفهان از کشف بیش از ۵ تُن آرد دولتی از یک منزل مسکونی در اصفهان خبرداد.

سرهنگ محمد احمدی گفت: ۱۰۴  کیسه پنجاه کیلویی آرد دولتی که در یک منزل مسکونی دپو شده بود تا به صورت خارج از شبکه در بازار آزاد به فروش برسد کشف شد.

وی بیان داشت : ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود مطلع شدند متصدی یک واحد صنفی نانوایی اقدام به احتکار و عرضه آرد دولتی به صورت خارج از شبکه در بازار آزاد می کند.

احمدی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم و انجام یک سری تحقیقات تخصصی  یک باب منزل مسکونی در شهر اصفهان که آردهای دولتی در آن دپوشده بودند را شناسایی و پس از اخذ مجوز از مرجع قضائی این مکان را مورد بازرسی قرار دادند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات  ۱۰۴ کیسه آرد ۵۰ کیلویی یارانه ای به وزن ۵ تُن و ۲۰۰ کیلو که ارزش آن برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۲۰ میلیون ریال بود کشف شد.

این مقام انتظامی از توقیف آردها و پلمب منزل  مذکور به دستور مرجع قضائی خبر داد و اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.