به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۴هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، مأموران کلانتری شهر هرند از نگهداری سوخت قاچاق در یکی از محلات سطح حوزه استحفاظی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۴هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، مأموران کلانتری شهر هرند از نگهداری سوخت قاچاق در یکی از محلات سطح حوزه استحفاظی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک ساختمان مقدار ۴ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به دستگیری یک متهم دراین رابطه خاطر نشان کرد: پلیس قاطعانه و در چارچوب قانون با کسانی که با خاطر منافع شخصی خود اقدام به قاچاق منابع و سرمایه های ملی کشور می کنند برخورد کرده و از شهروندان نیز می خواهیم اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.