به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۴۶۹ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ ایرج کاکاوند بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی کاشان در حین […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۴۶۹ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ ایرج کاکاوند بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی کاشان در حین کنترل تردد خودرو های عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری سمند مشکوک شده و جهت بررسی دقیق تر به راننده خودرو دستور ایست می دهند.

وی در ادامه گفت: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و در بازرسی انجام شده  ۴۶۹ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به این که ارزش سیگارهای قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال برآورد شده تصریح کرد: در این رابطه فرد متخلف  پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ کاکاوند در پایان خاطر نشان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز محوری ترین برنامه پلیس در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به شمار می آید و از شهروندان نیز می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات در این رابطه را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند