به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ مرتضی هادیان بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و توزیع سیگار قاچاق […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ مرتضی هادیان بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و توزیع سیگار قاچاق در یکی از واحد های صنفی شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی  ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از محل  ۱۱ هزار و ۶۹۰ نخ سیگار قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به این که ارزش محموله قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده تصریح کرد: در این رابطه متصدی متخلف این واحد صنفی پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.