به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی استان از انهدام ۲ باند قاچاق مواد مخدر و کشف یک تن و ۱۰۰ کیلو انواع مواد مخدر از ابتدای اجرای طرح نوروز تا کنون در استان اصفهان خبرداد. سردار محمدرضا میرحیدری بیان داشت: در راستای کنترل مبادی ورودی و خروجی استان با هدف مقابله قاطع با سوداگران […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی استان از انهدام ۲ باند قاچاق مواد مخدر و کشف یک تن و ۱۰۰ کیلو انواع مواد مخدر از ابتدای اجرای طرح نوروز تا کنون در استان اصفهان خبرداد.

سردار محمدرضا میرحیدری بیان داشت: در راستای کنترل مبادی ورودی و خروجی استان با هدف مقابله قاطع با سوداگران مرگ، از ابتدای اجرای طرح نوروزی که از ۲۷ اسفند ماه آغاز شد مأموران انتظامی این فرماندهی با تلاش های شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی و انهدام ۲ باند قاچاق مواد مخدر شدند.

وی افزود: در این راستا یک تن و ۱۰۰ کیلو انواع مواد مخدر عمدتاً از نوع تریاک و حشیش کشف ، ۷ نفر از عوامل اصلی قاچاق مواد مخدر دستگیر و ۱۱ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: یکی دیگر از دغدغه های شهروندان و خانواده ها حضور معتادان متجاهر در سطح شهر بوده که طی این مدت با پاکسازی نقاط اسکان و تجمع معتادان متجاهر و کارتن خواب، تعداد۵۵۰ نفر از این افراد جمع آوری و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی جهت درمان به مراکز درمانی و ترک اعتیاد معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند با شماره گیری شماره ۲۱۸۲۵۴۴۶ هرگونه مورد مشکوکی را در این زمینه به ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاع دهند.