به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از کشف ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد. سرهنگ  علی اصغر محمدی در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان در راستای اجرای طرح مبارزه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از کشف ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ  علی اصغر محمدی در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای فرعی شهرستان به یک دستگاه خودروی وانت نیسان که به صورت خلاف جهت در حال حرکت بود مشکوک و آن را برای  بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودرو از آن بازرسی بعمل آوردند که در نتیجه ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف و ۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله مکشوفه ۵۵۰ میلیون ریال است خاطر نشان کرد: متهمان برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شدند.