به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد. سرهنگ هادی کیان مهربیان داشت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت نائین و ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان در راستای اجرای […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ هادی کیان مهربیان داشت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت نائین و ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودرو های عبوری به ۴ دستگاه کامیون که استان های جنوبی به سمت تهران در حرکت بودند مشکوک و آن ها  را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه رانندگان این خودروها فاقد هرگونه بارنامه و یا مدارک معتبر گمرکی برای حمل بار خود بودند افزود: در  بازرسی از این خودروها ۲۶۴ ثوب پوشاک زنانه، ۳۶۰ عدد کرم صورت، یک عدد تلویزیون ال ای دی، یک عدد ماشین ظرفشویی،۴ حلقه لاستیک خودروی سواری و یک عدد یخچال خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه ارزش اموال کشف شده از سوی کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص ۴ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.