به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف انبار حاوی بیش از ۳۰ هزار قلم لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در راستای برخورد با اخلالگران اقتصادی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی این […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف انبار حاوی بیش از ۳۰ هزار قلم لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در راستای برخورد با اخلالگران اقتصادی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری تعداد قابل توجهی لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این رابطه مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این انبار اعزام و در بازرسی از محل تعداد۳۰ هزار و ۲۹۶ قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را ۴۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این خصوص یک متهم شناسایی که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.