به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف ۵ میلیارد ریال انواع لوازم خانگی قاچاق در بازرسی مأموران این فرماندهی از یک انبار خبر داد. سرهنگ میثم گوهری آرانی  بیان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا، مأموران انتظامی این فرماندهی با اقدامات هوشمندانه خود از نگهداری کالای قاچاق در یکی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف ۵ میلیارد ریال انواع لوازم خانگی قاچاق در بازرسی مأموران این فرماندهی از یک انبار خبر داد.

سرهنگ میثم گوهری آرانی  بیان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا، مأموران انتظامی این فرماندهی با اقدامات هوشمندانه خود از نگهداری کالای قاچاق در یکی از انبار های سطح شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از محل تعداد  ۲۶۴ کارتن انواع ظروف چینی و بلوریجات ، ۲۱۴ دستگاه سرخ کن ، ۷ کارتن  ترازو و ۱۲۰ دستگاه بخارشوی خارجی  قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اشاره به این که ارزش کالاهای مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال برآورد شده تصریح کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.