به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق در شهرستان خمینی شهر خبر داد. سردار محمدرضا هاشمی فر بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی  از دپوی انواع لوازم خانگی قاچاق در انباری واقع در شهرستان خمینی شهر مطلع و موضوع را در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق در شهرستان خمینی شهر خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی فر بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی  از دپوی انواع لوازم خانگی قاچاق در انباری واقع در شهرستان خمینی شهر مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم و اخذ مجوز از مرجع قضائی به همراه ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خمینی شهر از انبار مذکور بازدید کردند و درنتیجه انواع لوازم خانگی خارجی شامل پکیج، هود، فر توکار و سینک را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند اظهار داشت: پس از بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت قاچاق بودن کالاها براساس قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز محرز و تمامی این اموال با دستور قضائی توقیف شده و پرونده آن برای رسیدگی  به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان خمینی شهر ارسال شد.