به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف انواع مواد غذایی و ارزاق عمومی احتکار شده به ارزش ۸میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد. سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در راستای مقابله با احتکار کالاها و برخورد با مخلان نظام اقتصادی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف انواع مواد غذایی و ارزاق عمومی احتکار شده به ارزش ۸میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در راستای مقابله با احتکار کالاها و برخورد با مخلان نظام اقتصادی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از احتکار مواد غذایی و ارزاق عمومی در یکی از انبارهای  شهرستان  مطلع و سریعاً موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرست ان از این انبار بازدید کردند که در نتیجه  انواع مواد غذایی و ارزاق عمومی احتکار شده شامل برنج ایرانی، روغن مایع، روغن جامد ، ماکارونی ،رب گوجه ، پودر لباس شوئی  و مایع دستشوئی کشف شد.

سرهنگ  براتی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالاهای احتکاری مکشوفه را بالغ بر ۸ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد:  در این رابطه مالک این اقلام دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان خاطر نشان کرد: اجرای طرح های مبارزه با قاچاق و احتکار کالا یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی نیروی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می شود و می طلبد که در این زمینه همه نهادها و دستگاه ها نهایت همکاری را با مبادی مربوطه بعمل آورند.