به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از یک دستگاه کامیون کشنده  در اصفهان خبرداد. سرهنگ کامران ریاحی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با یک […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از یک دستگاه کامیون کشنده  در اصفهان خبرداد.

سرهنگ کامران ریاحی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با یک دستگاه کامیون کشنده اقدام به قاچاق سوخت قاچاق می‌کند ، خودروی مذکور را که در مسیر محور مواصلاتی اصفهان – شیراز در حال تردد است را شناسایی و متوقف کردند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک معتبرو مجوزهای قانونی بود اظهار داشت: در ادامه پس از هماهنگی با مرجع قضائی از قسمت بار آن بازدید بعمل آمد که در نتیجه ۳ هزار لیتر گازوئیل که به صورت قاچاق در حال خروج از استان بود کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان ارزش سوخت مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و عنوان داشت: در این رابطه فرآورده‌های مکشوفه توقیف و به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی انتقال یافت و راننده خودرو نیز دستگیر و به همراه پرونده برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل مرجع قضائی شد.