به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز به نقل از روابط عمومی آبفای استنان اصفهان، تیم والیبال بانوان آبفای استان اصفهان در مرحله نهایی با غلبه بر تیم والیبال حوزه ستادی وزارت نیرو موفق به کسب مقام قهرمانی شانزدهمین دوره مسابقات سراسری والیبال بانوان وزارت نیرو شد. دبیر شورای ورزش  وزارت نیرو در مراسم اختتامیه این دوره […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز به نقل از روابط عمومی آبفای استنان اصفهان، تیم والیبال بانوان آبفای استان اصفهان در مرحله نهایی با غلبه بر تیم والیبال حوزه ستادی وزارت نیرو موفق به کسب مقام قهرمانی شانزدهمین دوره مسابقات سراسری والیبال بانوان وزارت نیرو شد.

دبیر شورای ورزش  وزارت نیرو در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات والیبال گفت: مقام معظم رهبری تاکید بسیاری بر توسعه ورزش همگانی دارند و بر این اساس وزارت نیرو و شرکت های وابسته به این وزارتخانه باید در زمینه توسعه ورزش همگانی در بین کارکنان و خانواده هایشان برنامه های متعددی برگزار نمایند.

مالک حسین زاده نشاط و سلامت کارکنان را یکی از پیامدهای ورزش کردن دانست و اظهار داشت: بهره وری مطلوب در شرکت ها ناشی از برخورداری کارکنان از سلامت جسم و روح است و در این راستا مدیران باید زمینه های لازم برای ورزش کردن کارکنان را فراهم نمایند.

وی با اشاره به اینکه شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان اصفهان  علاقمند به اجرای برنامه های ورزشی هستند اظهار داشت: این شرکت ها در ۹۵ درصد برنامه های ورزشی که از سوی وزارت نیرو در سطح کشور برگزار می شود شرکت می نمایند که این امر جای تقدیر دارد.

دبیر شورای ورزش وزارت نیرو افزود: نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند این در حالیست که بر اساس آمار های منتشر شده هم اکنون ۶۴ درصد بانوان کشور دچار کم تحرکی هستند و می توان با توسعه ورزش های همگانی بر این آسیب غلبه نمود.

در ادامه این مراسم معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: بسیار خوشحال هستیم که پس از ۲ سال از شیوع ویروس کرونا میزبان شانزدهمین دوره مسابقات سراسری والیبال بانوان وزارت نیرو در استان اصفهان هستیم.

مجتبی قبادیان گفت: ۳۰۷ نفر از کارکنان آبفا را بانوان تشکیل می دهند که رقمی معادل ۸ درصد کارکنان آبفای استان اصفهان است و بانوان شرکت امروز با کسب قهرمانی در این دوره از مسابقات توانستند بار دیگر در میان شرکت های وابسته به وزارت نیرو بدرخشند.

گفتنی است: در این دوره از مسابقات تیم آبفای استان اصفهان در میان ۱۱ تیم مقام نخست، تیم حوزه ستادی وزارت نیرو مقام دوم و تیم آب منطقه ای استان اصفهان مقام سوم را کسب نمود و براساس رای هیا ت داوران کاپ اخلاق به تیم آبفای خراسان اختصاص یافت.

تیم آبفای استان اصفهان متشکل از خانم ها فرزانه حیدری، شیدا ازلی ، لیلا امینی، صغری موفق ، سحر قجاوند، فریبا سعادت، نسیم بارانی، نسرین امجد و مهسا باقری بوده و فرزانه حیدری  کاپیتان تیم آبفای استان اصفهان از سوی هیات داوران به عنوان موثرترین و ارزشمند ترین بازیکن و صغری موفق به عنوان پر تلاش ترین بازیکن این دوره از مسابقات معرفی شدند.