به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، در گزیده بیانات در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب آمده است که اسم رمز دولت‌ها باید کسب رضای الهی و کار برای مردم باشد.   دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت به مناسبت هفته دولت با رهبر انقلاب آغاز شد.   در سالروز شهادت شهیدان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، در گزیده بیانات در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب آمده است که اسم رمز دولت‌ها باید کسب رضای الهی و کار برای مردم باشد.

 

دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت به مناسبت هفته دولت با رهبر انقلاب آغاز شد.

 

در سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر و به مناسبت هفته دولت، رئیس‌جمهور و اعضاء هیئت دولت سیزدهم صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

 

گزیده بیانات رهبر انقلاب به این شرح است:

 

اسم رمز دولت‌ها باید کسب رضای الهی و کار برای مردم باشد

 

این هفته مزیّن است به نام دو شهید بزرگوار، شهید رجایی و شهید باهنر.

 

نکته‌ مطرح شدن این دو نفر چیست؟ در جهت‌گیری آن‌هاست. جهت‌گیری این دو نفر شهید عزیز، جهت‌گیری انقلابی و الهی بود.

 

زندگی آن‌ها درست منطبق بود با سرنوشت آن‌ها. یعنی دنبال رضای الهی بودند، رضای الهی و کار برای مردم که این هم مشمول رضای الهی است، این مهم است پس. یعنی اسم رمز دولت‌های ما باید این باشد، کسب رضای الهی و کار برای مردم. اصلاً باید هدف را در این دو جمله خلاصه کنیم.

 

مسئله معیشت مردم خیلی مهم است/ مهمترین شاخص خنثی‌سازی تحریم‌ها، کاهش تورم است

 

مسئله معیشت مردم خیلی مهم است.

 

همه اقدامات مثبت دولت که با این زحمت انجام می‌گیرد، تحت‌الشعاع مشکلات معیشتی مثل گرانی مسکن و اجاره‌بها قرار می‌گیرد و این حیف است.

 

عمده تحریم‌ها،‌ با هدف گروگان‌گرفتن معیشت مردم است؛ باید در کنار مذاکرات،‌ تحریم‌ها را خنثی کرد.

 

مهمترین شاخص خنثی‌سازی تحریم‌ها، کاهش تورم است.