به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مسئول کمیته آمار و ارزیابی عملکرد ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: اصفهان در زمینه سفر و جذب مسافر (تعداد مسافران) رتبه پنجم را در کشور به خود اختصاص داد. ، مرتضی نصوحی با ارائه گزارشی از نتایج فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان در نوروز امسال اظهار کرد: در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مسئول کمیته آمار و ارزیابی عملکرد ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: اصفهان در زمینه سفر و جذب مسافر (تعداد مسافران) رتبه پنجم را در کشور به خود اختصاص داد.

، مرتضی نصوحی با ارائه گزارشی از نتایج فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان در نوروز امسال اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ یک میلیون و ۲۸۱ هزار مسافر در اصفهان اسکان یافتند که در این راستا، حدود ۱۰ درصد از جمعیت کل مسافران در هتل‌ها و مهمان‌پذیرها و حدود ۴۵ درصد در مدارس آموزش و پرورش اسکان یافتند.

وی با اشاره به آمارهای بازدید از مراکز تفریحی و گردشگری اصفهان ادامه داد: در نوروز امسال حدود ۸۴ هزار بازدید از باغ گل‌ها و ۹۷ هزار بازدید از شهر رویاها صورت گرفت و همچنین خانه امین‌التجار با ۸ هزار بازدیدکننده رتبه قابل توجهی را به خود اختصاص داد.

نصوحی با بیان اینکه جزءخوانی قرآن، مراسم دعاخوانی و رویدادهای نوروزی بیشترین میزان استقبال از سوی گردشگران را در میان رویدادهای فرهنگی به خود اختصاص داد، اظهار کرد: در نظرسنجی از گردشگران شاخص گردشگرپذیری اصفهانی‌ها ۸۳ درصد رضایت با شاخص زیاد و خیلی زیاد را نشان داد و ۹۳ درصد مسافران نیز از شهر اصفهان رضایت کلی داشتند.

به گفته مسئول کمیته آمار و ارزیابی عملکرد ستاد خدمات سفر شهر اصفهان ، اصفهان در زمینه سفر و جذب مسافر (تعداد مسافران) رتبه پنجم را در کشور به خود اختصاص داد.