به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت:با انجام اقدامات اصلاحی در خطوط آبرسانی و شبکه توزیع خیابان های باهنر، رباط اول و شهید آیت الله صادقی، تماس های افت فشار این مناطق نسبت به سال گذشته ۸۵ درصد کاهش یافت. حسین اکبریان با بیان اینکه تمامی اقدامات این شرکت در راستای ارتقا کیفیت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت:با انجام اقدامات اصلاحی در خطوط آبرسانی و شبکه توزیع خیابان های باهنر، رباط اول و شهید آیت الله صادقی، تماس های افت فشار این مناطق نسبت به سال گذشته ۸۵ درصد کاهش یافت.

حسین اکبریان با بیان اینکه تمامی اقدامات این شرکت در راستای ارتقا کیفیت خدمات به مردم صورت می پذیرد گفت: سال های گذشته با آغاز فصل گرما، شاهد بیش از ۱۲۰۰ تماس افت فشار از این مناطق در شبانه روز بودیم،  اما با اقدامات اصلاحی صورت گرفته از ابتدای خرداد ماه سال جاری کمتر از ۱۸۰ تماس در شبانه روز دریافت شد که این تعداد نیز به علت شوک آبی به وجود آمده در روزهای ۱۳ الی ۱۵ خرداد ماه سال جاری بود.

وی افزایش رضایت مندی مردم عزیز استان اصفهان را دغدغه اصلی این شرکت خواند و افزود: شرایط اقلیمی و بارش ها حاکی از آن است که چهارمین سال خشکسالی را در کشور پشت سر می گذاریم و در روندهای ۵۶ ساله بارش های کشور به لحاظ کم بارشی رتبه ۵۴ را داریم.