به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت:کاهش ترافیک و آلودگی هوا از مهمترین آثار احداث حلقه چهارم حفاظتی شهراست. اصغر کشاورز راد در آئین آغاز عملیات تعریض و احداث کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ حلقه چهارم ترافیکی شهر بیان داشت: یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری اصفهان حلقه چهارم حفاظتی شهر است که […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت:کاهش ترافیک و آلودگی هوا از مهمترین آثار احداث حلقه چهارم حفاظتی شهراست.

اصغر کشاورز راد در آئین آغاز عملیات تعریض و احداث کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ حلقه چهارم ترافیکی شهر بیان داشت: یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری اصفهان حلقه چهارم حفاظتی شهر است که از ابتدای این دوره احداث آن در محدوده‌های مختلف شهر آغاز شد.

وی افرود: احداث حلقه چهارم حفاظتی آثار بسیار خوبی در کاهش ترافیک و آلودگی هوا دارد و مشکلات تردد را در حلقه سوم کم می‌کند.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت:طول این بخش از پروژه ۳ کیلومتر و این مسیر، معبر ترانزیتی از شمال به جنوب شهر است که با تعریض هر باند آن به ۲٠ متر سبب تسهیل در تردد می‌شود.

ساماندهی ورودی‌های شهر اصفهان با اجرای پروژه های موثر

درادامه رئیس پلیس راهور استان اصفهان در آئین آغاز عملیات تعریض و احداث کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ حلقه چهارم ترافیکی شهر گفت:پروژه حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان با همکاری مدیریت شهری و پلیس راهور اجرا می‌شود که نتیجه این همکاری برای شهر مثمرثمر خواهد بود.

احمدرضا هیرمند اظهار داشت: امیدواریم که این پروژه آثار خود را در کاهش ترافیک و آلودگی هوای شهر اصفهان متجلی کند.

وی اضافه کرد: وضعیت ترافیک و آلودگی شهر اصفهان سبب می‌شود که با اجرای پروژه‌های موثر در ورودی‌های شهر، در پی حل این معضلات باشیم.