به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از کشف انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در ایست و بازرسی شهید امامی خبر داد. سرهنگ شکراله پورخاقان بیان داشت: ماموران پلیس مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از کشف انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در ایست و بازرسی شهید امامی خبر داد.

سرهنگ شکراله پورخاقان بیان داشت: ماموران پلیس مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت مشکوک و جهت بررسی دقیق تر آن را متوقف کردند.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در این عملیات تعداد۲۵۴ عدد ساعت دیجیتال، ۵۷ جفت کفش، ۳۵۵ عدد تاچ موبایل و  ۳ دستگاه غذا ساز خارجی قاچاق فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی را کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالای قاچاق مکشوفه را  ۶ میلیارد ریال برآورد کردند ادامه داد: در این رابطه  فرد متخلف پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.