به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیر آموزش و تعالی منابع انسانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت :مهارت آموزی یکی از محورهای پایه ریزی شده موسسه آموزشی غیردولتی پالایش نفت اصفهان می باشد. فرشته مشهدی افزود :کارسوق نجاری کارگاه یک روزه کار با چوب و ساخت هواپیما و ساعت توسط دانش آموزان بود که در درجه اول با […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیر آموزش و تعالی منابع انسانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت :مهارت آموزی یکی از محورهای پایه ریزی شده موسسه آموزشی غیردولتی پالایش نفت اصفهان می باشد.

فرشته مشهدی افزود :کارسوق نجاری کارگاه یک روزه کار با چوب و ساخت هواپیما و ساعت توسط دانش آموزان بود که در درجه اول با هدف همدلی و حمایتگری والدین از دانش آموزان و سپری نمودن ساعاتی بدون دغدغه در کنار فرزندان همچنین مهارت آفرینی و سوق به کارآفرینی و استعدادیابی و پرورش استعدادها اجرایی گردید.

همچنین کارشناس منابع و تهیه محتوای اموزشی هلدینگ پتروپالایش اصفهان افزود: خوشبختانه این کارگاه با اظهار رضایت بالای والدین و دانش آموزان همراه بود.

نیرو گفت: با توجه به پیش رو بودن فصل تابستان و آغازاوقات فراغت دانش آموزان کارگاه های مهارتی با مضامین مختلف در موسسه آموزشی پالایش نفت اصفهان برگزار خواهد شد.