به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: با مصوبه شورای تأمین استان، کارخانه ریسباف به اداره کل میراث فرهنگی استان تحویل شد تا در کوتاهترین زمان ممکن درب این کارخانه به روی مردم اصفهان بازگشایی شود. ، مهران زینلیان گفت: در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران و شورای تأمین استان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: با مصوبه شورای تأمین استان، کارخانه ریسباف به اداره کل میراث فرهنگی استان تحویل شد تا در کوتاهترین زمان ممکن درب این کارخانه به روی مردم اصفهان بازگشایی شود.

، مهران زینلیان گفت: در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران و شورای تأمین استان در خصوص واگذاری کارخانه ریسباف که از اماکن تاریخی و میراث گردشگری استان و کشور محسوب می‌شود، پس از جلسات متعدد، جلسه‌ای در محل کارخانه با حضور نمایندگان اداره کل میراث فرهنگی، بانک ملی، فرماندار اصفهان و سایر دستگاه‌های مرتبط برگزار شد.

وی ادامه داد: طی صورت جلسه این نشست، کارخانه ریسباف رسماً به اداره کل میراث فرهنگی استان تحویل شد تا با مشارکت بخش‌های عمومی و خصوصی نسبت به مرمت، نگهداری و بهره‌برداری موزه منطقه اصفهان در این کارخانه اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان عنوان کرد: در این نشست تأکید شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب این مجموعه بر روی مردم و علاقمندان بازگشایی شود.