به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرماندار ویژه کاشان گفت: ۲۶۲ شعبه اخذ رأی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کاشان فعال هستند. حمیدرضا محمدی فشارکی با اشاره به پیش بینی ۲۶۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان کاشان برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: از این تعداد ۲۱۶ شعبه در شهر کاشان وجود دارد که نسبت به […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرماندار ویژه کاشان گفت: ۲۶۲ شعبه اخذ رأی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کاشان فعال هستند.

حمیدرضا محمدی فشارکی با اشاره به پیش بینی ۲۶۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان کاشان برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: از این تعداد ۲۱۶ شعبه در شهر کاشان وجود دارد که نسبت به قبل یک شعبه اضافه شده است.

وی با اشاره به آغاز فرایند رأی گیری رأس ساعت ۸ در شعب اخذ رأی بیان کرد: در برخی از شعب مردم حتی قبل از ساعت رسمی شروع رأی گیری در محل شعب اخذ رأی حاضر بودند که از این رو لازم است از بصیرت مردم دارالمومنین کاشان تشکر کنم.

محمدی فشارکی با اشاره به وجود ۱۶ شعبه اخذ رأی در بخش برزک کاشان افزود: در این بخش نسبت به دوره قبل سه شعبه اضافه شده است.

فرماندار ویژه کاشان بیان داشت: در بخش نیاسر و بخش قمصر هم در مجموع ۳۰ شعبه اخذ رأی وجود دارد که سهم هر بخش ۱۵ شعبه اخذ رأی است.