به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: بر اساس پیش بینی‌ها سفر‌های نوروزی به اصفهان ۱۰ درصد افزایش می‌یابد. فرزاد دادخواه با اشاره به پیش‌بینی افزایش ۱۰ درصدی سفر‌های نوروزی به اصفهان بیان کرد: دور دوم سفر‌ها در ماه مبارک رمضان کمتر می‌شود. وی با بیان اینکه با […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: بر اساس پیش بینی‌ها سفر‌های نوروزی به اصفهان ۱۰ درصد افزایش می‌یابد.

فرزاد دادخواه با اشاره به پیش‌بینی افزایش ۱۰ درصدی سفر‌های نوروزی به اصفهان بیان کرد: دور دوم سفر‌ها در ماه مبارک رمضان کمتر می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط اقتصادی، بسیاری از مردم سفر با وسیله نقلیه شخصی را ترجیح می‌دهند، افزود: به رانندگان توصیه می‌کنیم که دست‌کم پس از هر ۲ ساعت رانندگی در مجتمع‌های خدماتی و ایستگاه‌های امنیت و سلامت در استان توقف و حدود ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان به عنوان چهار راه ترانزیتی در مرکز کشور قرار دارد، اظهار امیدواری کرد با همکاری عوامل ناوگان عمومی حمل‌ونقل جاده‌ای شامل رانندگان، مالکان و شرکت‌های مسافربری خدمات شایسته‌ای به مسافران نوروزی ارائه شود.