به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،شهردار اصفهان گفت: پیشنهاد کردیم شهرداری‌های اصفهان و کربلا یک مهمانسرا در هر کدام از این دو شهر احداث کنند که قرار شد این موضوع از سوی شهردار کربلا و از مسیر وزارت امور خارجه پیگیری شود. علی قاسم‌زاده با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور شهرداران اصفهان و کربلا و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،شهردار اصفهان گفت: پیشنهاد کردیم شهرداری‌های اصفهان و کربلا یک مهمانسرا در هر کدام از این دو شهر احداث کنند که قرار شد این موضوع از سوی شهردار کربلا و از مسیر وزارت امور خارجه پیگیری شود.

علی قاسم‌زاده با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور شهرداران اصفهان و کربلا و معاونان خدمات شهری این شهرها، اظهار کرد: در این جلسه از زحمات نیروهای خدمات شهری شهرداری اصفهان قدردانی شد.

او با بیان اینکه معاون خدمات شهری و شهردار کربلا از خدمت‌رسانی نیروهای شهرداری اصفهان به زائران اربعین حسینی ابراز رضایت کردند، افزود: این مسئولان ضمن قدردانی از این فعالیت ها اشاره کردند که نیروهای اصفهان اقدامات منظم‌تری در این زمینه داشتند.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین پیشنهاد شد تجارب این سفر را برای آینده به اشتراک بگذاریم و با حضور مسئولان شهر کربلا در اصفهان، در صورت نیاز مواردی را در اختیار آن‌ها بگذاریم تا شرایط مدیریتی این شهر بهبود یابد.

این مقام مسئول گفت: پیشنهاد کردیم شهرداری‌های اصفهان و کربلا یک مهمانسرا در هر کدام از این دو شهر احداث کنند که قرار شد این موضوع از سوی شهردار کربلا و از مسیر وزارت امور خارجه پیگیری شود.