به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،سلطان آقایی مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرای آسفالت معابر و خیابانهای فرعی منطقه هفت با هزینه ای بالغ بر۱۰۰ میلیارد ریال و آسفالت معابر اصلی با هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در چند محور در حال اجراست. مدیر منطقه هفت با اشاره به حجم بالای اجرای […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،سلطان آقایی مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرای آسفالت معابر و خیابانهای فرعی منطقه هفت با هزینه ای بالغ بر۱۰۰ میلیارد ریال و آسفالت معابر اصلی با هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در چند محور در حال اجراست.

مدیر منطقه هفت با اشاره به حجم بالای اجرای آسفالت در سطح منطقه هفت گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۷۰ درصد برنامه آسفالت معابر اصلی منطقه هفت، اجرا شده و یا در حال اجراست .
او گفت: عملیات زیر سازی آسفالت معابر فرعی و کوچه های سطح منطقه با هزینه ای بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال و در حدود ۴۲ هزار متر مربع ، در حال انجام است.
وی با اشاره به وعده های محقق شده مدیریت شهری در اجرای آسفالت سطح منطقه هفت ادامه داد : امسال عملیات اجرای روکش آسفالت معابر اصلی منطقه، انجام گرفته است که از جمله آنها می توان به خیابانهای ابوریحان، آل بویه، پوریای ولی، فلاطوری ، اشراق ، آل محمد، آل یس ، خیابان شریعتی در شهرک ولیعصر ، بلوار ایمان، ۲۲ بهمن، تربیت معلم و میدان شهید کویتی پور و … اشاره نمود .
او تصریح کرد : روکش آسفالت خیابان ۱۵ خرداد نیز در دستور کار اداره عمران قرار دارد که بعد از پیاده رو سازی این محور۵۵۰۰ تن آسفالت در این خیابان اجرا می گردد .
او افزود : سال گذشته به دستور شهردار اصفهان، با هدف رفع محرومیت از چهره شهرک ولی عصر و با بیش از ۶۰ میلیارد ریال هزینه حدودا نیمی از معابر فرعی این شهرک روکش آسفالت شد .
او با اعلام حجم زیاد درخواستهای مردمی در خصوص اصلاح و یا ترمیم آسفالت معابر و خیابانهای منطقه افزود: بودجه اختصاصی سال گذشته مبلغ ۳۵۰ میلیارد ریال برای اجرای روکش آسفالت، زیرسازی و لکه گیری در سطح منطقه تامین اعتبار شده و امسال نیز با هدف خدمت رسانی بهتر به شهروندان و پیگیری مطالبات مردمی در این حوزه، این عدد به ۵۰۰ میلیارد ریال رسیده است .