به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: عملیات اجرایی پروژه تکمیل کمربندی جنوب غرب و پل زیرگذر آبنیل به طول ۵ کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصد در دست اجرا است. ، بهزاد شاهسوندی اظهار کرد: کمربندی جنوب غرب اصفهان در ایجاد ارتباط بین استان‌ها […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: عملیات اجرایی پروژه تکمیل کمربندی جنوب غرب و پل زیرگذر آبنیل به طول ۵ کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصد در دست اجرا است.

، بهزاد شاهسوندی اظهار کرد: کمربندی جنوب غرب اصفهان در ایجاد ارتباط بین استان‌ها و شهرهای جنوبی و غربی کشور بسیار با اهمیت بوده و این کمربندی از جمله پروژه‌های اولویت‌دار اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان محسوب می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر پروژه تکمیل کمربندی جنوب غرب و پل زیرگذر آبنیل به طول ۵ کیلومتر در دست ساخت است که از ابتدای شروع این پروژه تا کنون مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

شاهسوندی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصدی این پروژه، بیان کرد: با توجه به برآوردهای به‌عمل‌آمده برای اتمام پروژه «تکمیل کمربندی جنوب غرب و پل زیرگذر آبنیل» به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص مشخصات فنی و احجام به کار رفته در این پروژه عنوان کرد: تاکنون ۴۰۰ تن میلگرد، ۵۰ هزار مترمکعب خاک‌برداری، ۲۷۰ هزار مترمکعب خاکریزی و پنج هزار مترمکعب بتن ریزی اجرا شده است.