به گزارش پیداگر نیوز، مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۵۰ درصدی عملیات اجرایی احداث بوستان اطشاران خبر داد . حمید شهبازی اظهار کرد: بوستان اطشاران در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع با هدف افزایش نشاط اجتماعی در حال احداث است که برای تملک و احداث این پروژه ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در […]

به گزارش پیداگر نیوز، مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۵۰ درصدی عملیات اجرایی احداث بوستان اطشاران خبر داد .

حمید شهبازی اظهار کرد: بوستان اطشاران در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع با هدف افزایش نشاط اجتماعی در حال احداث است که برای تملک و احداث این پروژه ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی گفت: شهرداری منطقه ۱۰ در حال حاضر بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه مشارکتی فعال دارد و از این نظر در بین مناطق ۱۵ گانه، منطقه‌ای ویژه و ممتاز به شمار می‌آید که امیدواریم با توجه به راهبردها و سیاست‌های شهرداری اجرای تعداد پروژه‌های مشارکتی را افزایش دهیم.

این مقام مسئول با بیان این که در سال جاری ۵۴ پروژه در منطقه ۱۰ اجرا شده است، ادامه داد: از این تعداد ۱۵ پروژه در حوزه عمرانی و مابقی در شهرداری منطقه پس از طی فرآیند اداری و قانونی انتخاب پیمانکار اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ تعداد پروژه‌های عمرانی این منطقه نسبت به سال ۹۷ رشد ۸۳ درصدی داشت و در سال جاری نیز نسبت به سال گذشته تعداد پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۰۳ درصد افزایش داشته است.

شهبازی با بیان این که منطقه ۱۰ یکی از مناطق مهم و اثرگذار شهر اصفهان به شمار می‌رود، ادامه داد: این منطقه با وسعت دو هزار و ۲۰۰ هکتار و حدود ۲۳۰ هزار نفر جمعیت یکی از مناطق پویای شهر است.

وی با تأکید بر اتخاذ رویکرد مبتنی بر تعامل و ارتباط دوسویه با شهروندان تأکید کرد: افزایش سرمایه اجتماعی در این منطقه و مشارکت شهروندان در مباحث مختلف همواره مورد توجه بوده و در این راستا با گروه‌های تأثیرگذار از جمله معتمدان محلی جلسات متعددی برگزار شده است و معتقدیم این اقدامات باعث هم افزایی مجموعه مدیریت شهری و شهروندان شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان این که یکی از سیاست‌ها و رویکردهای شورای پنجم و مدیریت شهری برقراری «عدالت فضایی» است، گفت: بر اساس این دیدگاه بیشتر پروژه‌های شهرداری در محله‌های کمتر برخوردار که نیازمند توسعه بیشتر است اجرا می‌شود.