به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس‌جمهور در جمع راهپیمایان مراسم ۲۲ بهمن گفت: انقلاب اسلامی ایران ثمره مجاهدت مجاهدان، ایثار ایثارگران و مقاومت ملت ایران است.   ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور کشورمان در اجتماع شرکت کنندگان در راهپیمایی بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میدان آزادی تهران، طی سخنانی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس‌جمهور در جمع راهپیمایان مراسم ۲۲ بهمن گفت: انقلاب اسلامی ایران ثمره مجاهدت مجاهدان، ایثار ایثارگران و مقاومت ملت ایران است.

 

، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور کشورمان در اجتماع شرکت کنندگان در راهپیمایی بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میدان آزادی تهران، طی سخنانی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ثمره مجاهدت مجاهدان، ایثار ایثارگران و مقاومت ملت ایران است.

 

رئیسی گفت: ملت ایران توانست مشکلات را پشت سر بگذارد. ملت ما توطئه، فتنه، کودتا، تجزیه طلبی، جنگ تحمیلی، ترورها و ناامنی‌ها را پشت سر گذاشت. مردم ما مشکلات را خوب شناختند و با مقاومت و ایستادگی نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند.

 

وی ادامه داد: امروز با بیداری در منطقه و آنچه از دستاوردهای انقلاب اسلامی شاهدیم، انقلاب اسلامی ایران به پیش می‌رود و هیچ مانعی را پیش پای خود به رسمیت نمی‌شناسد. دشمن با جنگ‌ها مختلف نظامی، اقتصادی، روانی و رسانه‌ای و اخیراً هم جنگ ترکیبی را برای متوقف کردن ملت ایران به راه انداخت اما ملت ایران از همه این عرصه‌ها پیروز به در آید و توانست دشمن را مایوس کند.

 

رئیس جمهور تصریح کرد: آنچه ما و تمام ملت‌ها در دنیا شاهدش هستند آن است که بزرگداشت انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن تنها بیان یک رخداد نیست، بلکه بیان یک تاریخ گذشته نیست بلکه گفتمانی است که امروز و آینده انقلاب اسلامی را رقم خواهد زد.