به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر مخابرات اصفهان با صدور پیامی سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ایران را گرامی داشت. بسم‌الله الرحمن الرحیم ۲۶ مردادماه، سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی، بعنوان روزی بزرگ و ماندگار در دفتر زرّین و پر از افتخار ایران اسلامی ثبت شده است. آزادگان سرافرازی که در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر مخابرات اصفهان با صدور پیامی سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ایران را گرامی داشت.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

۲۶ مردادماه، سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی، بعنوان روزی بزرگ و ماندگار در دفتر زرّین و پر از افتخار ایران اسلامی ثبت شده است.

آزادگان سرافرازی که در دوران اسارت با روحیه دلاوری و پایداری، از کیان و شرافت این ملت شریف دفاع نمودند و خود را بعنوان الگوهای مقاومت و ایثار به اثبات رساندند.

به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌ العظمی‌ الإمام‌خامنه‌ای( مدظله العالی ) :

«آزادگان، آزموده‌ترین فرزندان این ملتند.»

اینجانب، ضمن گرامیداشت نام و یاد شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و تقدیر از روحیه ایستادگی و مقاومت همه‌ آزادگان گرانقدر به ویژه همکاران آزاده مخابرات منطقه اصفهان و خانواده معظّم ایشان، سلامتی و توفیقات روز افزون همگان را در پاسداری و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند منان خواستارم.

«اللهم عجل لولیک الفرج»

اسماعیل قربانی

مدیر مخابرات منطقه اصفهان