به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر مخابرات اصفهان در واکنش به اهانت به قرآن کریم پیامی صادرکرد. متن پیام اسماعیل قربانی پیام مدیر مخابرات اصفهان بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم یُریدونَ لِیُطْفِئوا نورَ اللهِ بِاَفواهِهِم وَاللهُ مُتِمُّ نورِهِ و لوْ کَرِهَ الْکافِرونَ « سوره صف- آیه ۸» کافران می‌خواهند تا نور خدا را […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر مخابرات اصفهان در واکنش به اهانت به قرآن کریم پیامی صادرکرد.

متن پیام اسماعیل قربانی پیام مدیر مخابرات اصفهان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُریدونَ لِیُطْفِئوا نورَ اللهِ بِاَفواهِهِم وَاللهُ مُتِمُّ نورِهِ و لوْ کَرِهَ الْکافِرونَ « سوره صف- آیه ۸»

کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت.

هنوز از پس چهارده قرن، دشمنان اسلام و مسلمین همچون سالهای نخست صدور اسلام با جهل بوسفیانی و رذیلت قابیلی خود، حریم حرمت دین می‌شکنند و با تعرض به ساحت مقدسات، داغ ننگ و لعن بر چهره خود می‌نشانند.

تفکر اهانت به این مصحف شریف تنها توهین به اسلام و مسلمین نیست بلکه توهین به تمام ادیان و کتب آسمانی است. لذا وظیفه تمام پیروان ادیان الهی، آزادگان و آزاد اندیشان جهان است که در برابر این عمل شنیع و اقدام جاهلانه بی‌تفاوت نباشند و با محکومیت آن از عاملان اینگونه رفتارها اعلام برائت نمایند.

مخابرات منطقه اصفهان، نفرت و انزجار خود را از این تصمیم شوم و عمل شیطانی اعلام و آن را شدیداً محکوم می‌نماید و اقدام قاطعانه تمام نهادهای اسلامی در تقابل با اینگونه رفتارهای مذبوحانه و جریحه دار کردن عواطف امت اسلام را خواستار است.

«اللّهمَّ عجِّل لولیِّک الْفرج»

اسماعیل قربانی

مدیر مخابرات منطقه اصفهان