به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به مسئولان، قضات و همه کسانی که در راستای برقراری عدالت در جامعه قدم بر می دارند تبریک گفت. لیس، در متن پیام سردار  حمید علینقیان پور فرمانده انتظامی استان اصفهان آمده است: « قوه قضائیه به عنوان یکی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به مسئولان، قضات و همه کسانی که در راستای برقراری عدالت در جامعه قدم بر می دارند تبریک گفت.

لیس، در متن پیام سردار  حمید علینقیان پور فرمانده انتظامی استان اصفهان آمده است:

« قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید و نقش ارزنده ای در حفظ و حراست از آرمان های اصیل اسلامی و ارزش های والای انقلاب دارد.  صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت ، حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان از رسالت های مهم این قوه است.

بخش اعظمی از امنیت پایدار و برقراری نظم و تامین آسایش و آرامش در جامعه مرهون کوشش و همت مسئولان، قضات و کارکنان شریف دستگاه قضائی است که به صورت جدی و قاطعانه با ناهنجاری های اجتماعی، قانونشکنی ها و جرایم مختلف برخواسته و از هیچ کوششی در استیفای حقوق مردم دریغ نمی کنند.

بی شک دستگاه قضائی، تکمیل کننده کار پلیس است چرا که  اگر این دستگاه با مجرمان، قانونشکنان و گردنکشان برخورد قاطعانه نداشته باشد تلاش ها و زحمات ماموران پلیس هم معنا پیدا نمی کند و اثر بخشی مطلوب را در جامعه برجا نمی گذارد. بنابر این همکاری و تعامل بین این دو نهاد بسیار حائز اهمیت بوده و  نفع بزرگ این تعامل عاید مردم شریف که در اصل ولی نعمتان ما و  صاحبان اصلی انقلاب به شمار می آیند خواهد شد.

این جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام راحل فرا رسیدن هفته قوه قضائیه به رئیس کل  دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، دادستان های شهرستان ها، قضات و کنارکنان تلاشگر این دستگاه تبریک عرض نموده، تلاش ها و خدمات ارزنده همه کسانی که در جهت برقراری عدالت در سرزمین ایران اسلامی قدم برمی دارند را ارج نهاده و  توفیق روز افزون آنها را تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و زعامت  مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) از خداوند متعال خواستارم.»