به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی سومین سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت را گرامیداشته و بر ادامه راه شهدای مقاومت تا پیروزی نهایی بر استکبار جهانی و برچیده شدن بساط ظالمان و مستکبران از روی زمین تاکید کرد. در پیام سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی سومین سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت را گرامیداشته و بر ادامه راه شهدای مقاومت تا پیروزی نهایی بر استکبار جهانی و برچیده شدن بساط ظالمان و مستکبران از روی زمین تاکید کرد.

در پیام سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان که به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت صادر شده آمده است:

« ۱۳ دی ماه برای همیشه در تاریخ ایران و تمام دنیا به نام سردار بزرگ سپاه ماندگار شد روزی که با دستور شقی ترین افراد روی زمین بهترین و پاک ترین و بزرگترین حامی محرومان و مظلومان جهان به درجه رفیع شهادت نایل آمد. نحوه شهادت حاج قاسم سلیمانی نشان داد که تروریست های جنایتکار آنقدر از وجود او می ترسیدند که هیچ زمان جرأت رودر رو شدن با او را نداشتند و به همین دلیل در دل سیاهی شب آن هم نه از راه زمین، بلکه آسمان این سردار سرافراز را به شهادت رساندند.

بی تردید ریخته‌ شدن خون پاک حاج‌ قاسم، به‌ عنوان اسطوره مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار، توسط موشک‌ های شیطان بزرگ، بر خط سازش و مذاکره خفت‌ بار با این دشمن جنایتکار خط بطلان زد و تکلیف را بر همگان برای همیشه روشن کرد که بدانند راه پیروزی جبهه حق علیه باطل تنها از مسیر مقاومت می‌گذرد.

امروز نه تنها ملت بزرگ ایران بلکه سایر ملت های منطقه امنیت خود را مرهون جهاد خالصانه و صادقانه آن سردار بزرگ و یاوران صدیق او می دانند و بی شک، شهادت او باعث رویشی وصف‌ناپذیر در جبهه مقاومت شد.

گرچه امروز ۳ سال است که از وجود پربار سردار بزرگ اسلام محروم هستیم اما دشمن بداند که تفکر سردار سلیمانی هر روز در دل و ذهن مردم زاده می شود و هزاران سردار غیور دیگر با پیروی از راه، مکتب و مدرسه درس آموز این شهید گرانقدر پایه های ظلم و استکبار را فرو می ریزند و خواب آرام را از چشمانشان می گیرند.

این جانب سومین سالروز شهادت سردار سپهبد حاج “قاسم سلیمانی”، “ابومهدی المهندس” و یاران صدیقشان به دست ارتش تروریستی آمریکای جنایتکار را تسلیت گفته و با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و امنیت و شهدای فتنه اخیر دشمن در کشور عزیزمان ایران اسلامی برادامه راه این شهدای عزیز تا پیروزی نهایی بر استکبار جهانی و برچیده شدن بساط ظالمان و مستکبران از روی زمین تاکید می کنم.

بی شک حفاظت و پاسداری از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از رهبری عظیم الشأن انقلاب که به عنوان یکی ازسفارشات مؤکد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همه شهدا در ادوار گذشته بوده تکلیف بزرگی است که بر گردن همه ما ادامه دهندگان آن عزیزان است و مطمئن باشیم که اگر بر خدا توکل کرده و مطیع محض ولایت باشیم و در مسیر اسلام و قرآن حرکت کنیم پیروزی واقعی نصیب ما خواهد شد و رو سیاهی برای کسانی می ماند که از این مسیر خارج شده و به جبهه کفر و باطل رو آوردند.»