به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، پیامی صادر کرد. در پیام محمد جواد برمکی آمده است: «بسم الله الرحمن الرحیم دنیای امروز، دنیای ارتباطات است؛ درک و شناخت دنیای امروز بدون پذیرفتن نقش ارتباطات و وسایل ارتباطی امکان پذیر نیست. […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، پیامی صادر کرد.

در پیام محمد جواد برمکی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

دنیای امروز، دنیای ارتباطات است؛ درک و شناخت دنیای امروز بدون پذیرفتن نقش ارتباطات و وسایل ارتباطی امکان پذیر نیست.

نامگذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی، ضمن آنکه دلیلی است بر یادآوری و قدردانی از فعالان این حوزه، میتواند نشان دهنده انتظارات و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها باشد.

روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه ای انسانی تر بر مبنای همیاری گسترده تر است.

ارتباطاتی معقول و منطقی، براساس ارزش های سازمان و جامعه؛ که عمده ترین عامل توسعه انسانی و سازمانی است.

ازسویی دیگر، نقش روابط عمومی در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی یک سازمان بر کسی پوشیده نیست و روابط عمومی کارآمد، با دریافت نظرات موافق و مخالف و تحلیل گفتمان، بستر ساز تعالی سازمان خود است.

دراین راستا،فعالان خدوم روابط عمومی ها با الهام از دانش ارتباطات، هم اندیشی و همگرایی و در سایه صداقت و امانتداری در مسیر حفظ مصالح سازمان، مشتریان و جامعه گام بر می دارند و در انجام این رسالت نیازمند یاری بازوان توانمندی هستند که بی تردید مهمترین آنان، خبرنگاران، روزنامه نگاران، گزارشگران و بطور کلی رسانه ها و اصحاب رسانه هستند.

نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان طلایه داران توسعه آگاهی که با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

اینجانب، فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی، خصوصاً همکاران گرانقدرم در مخابرات منطقه اصفهان، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امیداست به عنوان یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی، با همیاری گسترده درون و برون سازمانی بتوانیم بیش از پیش در راستای اعتلای نام شرکت مخابرات و خدمت رسانی به همکاران و مردم عزیز ایفای نقش نماییم.»

محمد جواد برمکی

رییس اداره روابط عمومی مخابرات اصفهان