به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر مخابرات منطقه اصفهان در پیامی سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت  اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم سیزدهم جمادی‌الثانی سالروز وفات فاطمه ثانی، همسر مولا امیرالمومنین «حضرت ام البنین […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر مخابرات منطقه اصفهان در پیامی سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت  اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سیزدهم جمادی‌الثانی سالروز وفات فاطمه ثانی، همسر مولا امیرالمومنین «حضرت ام البنین (سلام الله علیها)» است. بزرگ بانویی که زندگی خود را عاشقانه وقف حمایت از ولایت و اسلام نمود.

ایمان، معرفت، ادب و بصیرت این بانوی فاضله در فرزندانشان به ویژه حضرت اباالفضل (علیه السلام) نمایان شد. فرزندانی که در پرتو این صفات عالیه در کربلا به یاری امام زمانشان شتافتند و به شهادت رسیدند.

مادران و همسران شهدا نیز با اقتدا به منش این بانوی گرامی، بی‌بدیل‌ترین حماسه‌ها را رقم زدند و امروز نیز الگو و مروجّان حقیقی فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

به یقین سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی، مرهون ایمان و ایثار بانوانی است که غیور مردان این سرزمین را تا لحظه عروج و لبیک همراهی کردند.

اینجانب، در سالروز «وفات حضرت ام‌البنین (سلام‌الله علیها)» فرصت را مغتنم شمرده و ضمن “تکریم مقام مادران و همسران شهدای گرانقدر” از پروردگار متعال سلامتی، عزت و توفیق روزافزون همگان را مسألت می‌نمایم.

«اللّهم عجّل لولیّک الفرج»

اسماعیل قربانی

مدیر مخابرات منطقه اصفهان