به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان در پیامی آغاز ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت. بسم الله الرحمن الرحیم « وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ‌ عَشْرٍ » دهه مبارک فجر، یادآور همبستگی، رشادت و میثاق ملت ایران با بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است که استقلال و آزادی را […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان در پیامی آغاز ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

« وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ‌ عَشْرٍ »

دهه مبارک فجر، یادآور همبستگی، رشادت و میثاق ملت ایران با بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است که استقلال و آزادی را برای میهن عزیزمان به ارمغان آورد.

ملت آزاده و همیشه استوار ایران در طول چهار دهه اخیر با عبور از فتنه‌ها و دسیسه‌ها، همچنان در برابر ظلم و ستم بدخواهان و مستکبران جهانی ایستاده است.

به فرموده رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی الإمام خامنه‌ای (مدظله العالی): ما فصل مُشبعی را حرکت کرده‌ایم؛ از این سربالایی و شیب تند عبور کرده‌ایم، به قلّه‌ ها نزدیک شده‌ایم. امروز روز خسته شدن و ناامید شدن نیست؛ امروز روز شوق، روز امید و روز حرکت است.

بی‌شک، این طریق نورانی و مقدس با پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب (حفظه الله) در بیانیه گام دوم و با نگاه امیدوار به آینده استمرار خواهد داشت.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ حضرت امام (ره) و شهیدان همیشه جاوید «ایام الله دهه مبارک فجر» را به ملت شریف و شهیدپرور ایران، خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه کارکنان مخابرات منطقه اصفهان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

از خداوند متعال سرافرازی و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی را در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) مسألت می‌نمایم.

«اللّهمَّ عجِّل لولیِّک الْفرج»

اسماعیل قربانی

مدیرمخابرات منطقه اصفهان