به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیر مخابرات منطقه اصفهان در پیامی ولادت با سعادت امام جواد (ع) را تبریک گفت. درمتن پیام تبریک مدیر مخابرات منطقه اصفهان آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم دهمین‌ روز از ماه رجب، سالروز میلاد مظهر جود و تقوی، جوادالائمه “حضرت امام محمدتقی (علیه السلام)” است. امام همامی که پدر بزرگوارشان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیر مخابرات منطقه اصفهان در پیامی ولادت با سعادت امام جواد (ع) را تبریک گفت.

درمتن پیام تبریک مدیر مخابرات منطقه اصفهان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهمین‌ روز از ماه رجب، سالروز میلاد مظهر جود و تقوی، جوادالائمه “حضرت امام محمدتقی (علیه السلام)” است.

امام همامی که پدر بزرگوارشان حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) در وصفشان فرمودند: خداوند مولودی نصیب من ساخته است که همانند موسی بن عمران، شکافنده دریاهاست و همانند عیسی بن مریم، مادرش مقدس است و پاک آفریده شد.

ایشان در طول ٢۵ سال زندگی، به فرموده رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) مظهر مبارزه‌ با باطل و کوششگر برای حکومت الله بود. برای خدا و قرآن مبارزه می‌کرد. از قدرت‌ ها نمی‌ترسید. در حقیقت امام، الگو و پیشاهنگ حرکتی بود که امروز ملت ایران همگی دست به دست آن را تعقیب می‌کند.

اینجانب میلاد سراسر نور ابن الرضا «حضرت امام محمدتقی (علیه السلام)» را به همه شیعیان به ویژه کارکنان مخابرات منطقه اصفهان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

از درگاه خداوند متعال برای همگان توفیق پیروی از سیره‌ آن امام بزرگوار و بهره‌مندی از فیوضات این ماه پر خیر و برکت را خواستارم.

«اللّهمَّ عجِّل لولیِّک الْفرج»

اسماعیل قربانی

مدیرمخابرات منطقه اصفهان