به گزارش پایگا هخبری پیداگرنیوز، مدیر مخابرات اصفهان همزمان با فرارسیدن ایام گرامیداشت مقام خبرنگار در پیامی این روز را به اهالی قلم و رسانه تبریک گفت. متن پیام اسماعیل قربانی مدیر مخابرات اصفهان به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم پیامبر خدا (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله): «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ […]

به گزارش پایگا هخبری پیداگرنیوز، مدیر مخابرات اصفهان همزمان با فرارسیدن ایام گرامیداشت مقام خبرنگار در پیامی این روز را به اهالی قلم و رسانه تبریک گفت.

متن پیام اسماعیل قربانی مدیر مخابرات اصفهان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبر خدا (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله):

«حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس».

هفدهم مرداد سالروز شهادت خبرنگار متعهد “شهید محمود صارمی”، روز خبرنگار و نکوداشت اهل قلم است.

وقایع‌نگارانی که آگاهی می‌دهند و صداقت، حقانیت نوشته‌هایشان است.

خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه، همواره ایفاگر نقشی ماندگار و تاریخ‌ساز بوده‌اند.

بی‌شک در عصر روایت‌سازی امروز و با شکل‌گیری رسانه‌های نوظهور، مسئولیت فعالان این حوزه سنگین‌تر از هر زمان دیگری است.

قلم‌ها و قدم‌ها باید برای پویایی، تحول و توسعه همه‌جانبه میهن عزیزمان زده شود تا پیشرفت‌های ایران اسلامی نمایان و روزافزون گردد.

به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌ العظمی‌ الإمام خامنه‌ای( مدظله العالی ): «پایدار شدن حوادث، بستگی دارد به اینکه مبلغان و خبررسانانی امین، صادق و باانگیزه داشته باشند.»

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و‌ خاطره شهدای اصحاب رسانه و پاسداشت “روز خبرنگار” از همراهی تمام رسانه‌های استان در انتقال نظرات و مطالبات هم استانی های عزیز و مشترکین گرانقدر و همچنین انعکاس و تبیین فعالیت‌های تلاشگران متخصص و خدوم مخابرات منطقه اصفهان در امر خدمت رسانی به مردم عزیز سپاسگزارم‌.

سلامتی و سربلندی همگان را از خدای متعال در مسیر عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

اسماعیل قربانی