به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پیامی موفقیت اعضای این جمعیت در مسابقات کشوری قرآن ، نهج البلاغه و احکام تبریک گفت. متن پیام مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان بدین شرح است: بسمه تعالی بی تردید بهره مندی از برکات قرآن مجید به عنوان کتاب آسمانی و معجزه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پیامی موفقیت اعضای این جمعیت در مسابقات کشوری قرآن ، نهج البلاغه و احکام تبریک گفت.

متن پیام مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان بدین شرح است:

بسمه تعالی

بی تردید بهره مندی از برکات قرآن مجید به عنوان کتاب آسمانی و معجزه جاوید پیامبر اسلام (ص) و منبعی ارزشمند برای هدایت بشر و نیز آشنایی با نهج البلاغه به مثابه جامع‌ترین کتاب پس از قرآن برای راهنمایی انسان در تمام ابعاد زندگی فرصتی مغتنم و مطلوب به شمار می آید که برگزاری مسابقاتی با این عنوان در جمعیت هلال احمر کاری ارزنده و قابل تقدیر می باشد. بدین وسیله کسب رتبه نخست رشته حفظ کل قرآن کریم توسط سرکار خانم زهرا محبی ، کسب رتبه سوم حفظ سوره یاسین توسط سرکار خانم الهام غیور و کسب رتبه های برتر توسط خانم ها فاطمه بیاتی ، زهرا قربانی و ریحانه السادات دیباج در مسابقات سراسری قرآن ، نهج البلاغه و احکام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را به ایشان و خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر استان صمیمانه تبریک عرض می‌کنم. توفیق شما اعضای عزیز را در توسعه و گسترش فرهنگ غنی و حیات ‌بخش قرآنی از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

محمدنوید متقی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان