به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی تقارن بهار قرآن با طلیعه زایش دوباره بهار طبیعت را تبریک گفت. ، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، طی پیامی تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت را تبریک گفت و اظهار داشت: امید است به شکرانه نعمت بزرگ فرصت خدمت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی تقارن بهار قرآن با طلیعه زایش دوباره بهار طبیعت را تبریک گفت.

، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، طی پیامی تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت را تبریک گفت و اظهار داشت: امید است به شکرانه نعمت بزرگ فرصت خدمت به مردم، در سال پیش رو بتوانیم با تقویت تعهد به وظایف و مسوولیت های خود، خدمات ارزنده تری به نیازمندان داشته باشیم.
متن پیام به شرح زیر است:
تقارن بهار قرآن با طلیعه زایش دوباره بهار طبیعت و حلول سال جدید خورشیدی فرصتی برای تغییر، تحول و تلاش برای بهتر شدن در تارو پود زندگی فردی و اجتماعی است.
اکنون که نسیم عطرآگین بهاری در جای جای طبیعت با شکفتن شکوفه ها، روح و روان مان را نوازش می دهد به شکرانه رویت بهاری دیگر، دست دعا برداشته و از خداوند منان استجابت دعای حول حالنا الی احسن الحال را برای همگان تمنا می کنیم و البته طنین روحبخش آیه ” ان الله لایغیر مابقوم حتی یغیروا ما بانفسهم” همواره در گوشمان هست که تغییر و تحول و حرکت برای بهتر شدن و پیشرفت مستمر در مسیر تعالی و سرآمدی، مستلزم تلاش های عالمانه همه ماست.
امید است به شکرانه نعمت بزرگ فرصت خدمت به مردم، در سال پیش رو بتوانیم با تقویت تعهد به وظایف و مسوولیت های خود، خدمات ارزنده تری به نیازمندان داشته باشیم.
اینجانب فرا رسیدن سال ۱۴۰۳ و بهار طبیعت که مصادف با بهار جان ها، ماه مبارک رمضان است را به عموم هم استانی های عزیز به ویژه مددجویان و خانواده های تحت حمایت، امدادگرن و تمام خادمان در راه محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از همه عزیزان در ماه اکرام و اطعام، التماس دعا دارم.
کریم زارع. مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان