به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز و ولادت امام زین العابدین(ع) را تبریک گفت. کریم زارع اظهار داشت: در تاریخ دین مبین اسلام، ماه مبارک شعبان المعظم، مزین است به طلوع انوار […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز و ولادت امام زین العابدین(ع) را تبریک گفت.

کریم زارع اظهار داشت: در تاریخ دین مبین اسلام، ماه مبارک شعبان المعظم، مزین است به طلوع انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت که با طلوع نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنین خداجویند.

در متن این پیام آمده است:

” آغاز ماه شعبان، مقارن با فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، قمر تابناک بنی هاشم، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(علیه السلام) است. در آغاز این ماه  درس آزادگی را در مدرسه سرخ شهادت و در کلاس انسان‌ساز و تاریخ ساز سالار شهیدان می آموزیم و  همنوا با ساقی با وفای دشت نینوا، حدیث رشادت و وفاداری را  از عمق جان زمزمه می کنیم. آنگاه از صحیفه شوریدگی و دلدادگی سیدالساجدین، زین‌العابدین جرعه جرعه عبودیت به درگاه خداوند یگانه را می‌چشیم. در این روزها بیش از هر زمانی یاد و خاطره رشادت های دلیرمردان پاسدار این سرزمین را گرامی داشته و قدردان ایثارگری های جانبازان سرافراز میهن عزیزمان هستیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت اعیاد فرخنده شعبانیه، به ویژه سوم شعبان روز پاسدار، یادآور عزم غرورآفرین فهمیده های مکتب و اندیشه حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، چهارم شعبان روز جانباز تذکر خاطرات حضرت ابوالفضل العباس (ع) در کربلا و همچنین ولادت با سعادت سید الساجدین امام سجاد (ع) را به مسلمانان جهان، ملت شریف ایران، بویژه به یادگاران سال های دفاع مقدس و جانبازان عزیزی که زیباترین فرصت پرواز را در بال های شکسته شان می توان یافت، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

امید که با بهره مندشدن از فیوضات ماه رجب المرجب و بهره گیری از برکات ماه شعبان المعظم، آماده ورود به ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خداوند شویم.

کریم زارع

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان