به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت. ، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پیامی فرارسیدن ایام الله دهه فجر، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت. متن پیام به […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پیامی فرارسیدن ایام الله دهه فجر، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالْفَجْرِ… وَلَیَالٍ عَشْرٍ…

دهه فجر؛ تجلّی وحدت و میثاق مردم با انقلاب اسلامی و ایام به ثمر رسیدن مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های ملّت ایران سرافراز است که با رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی رقم خورد و برگ زرینی در تاریخ دنیا گشود تا صدای عدالت‌خواهی، استقلال‌طلبی و آزادگی ایران اسلامی و مردم غیور این دیار را در جهان طنین‌انداز کند.

ایام‌الله دهه مبارک فجر، یادآور روزهای سراسر نور، معنویت و عدالت خواهی مردم ستم کشیده و مظلوم ایران است که با تمام توان و تحت رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران منتهی شد.

انقلابی که انفجار نور و معجزه قرن و تداعی کننده اجتماع مردم عزیز ایران حول جایگاه ولایت فقیه بود.

اکنون که در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، این شجره طیبه همچنان مقاوم و مستحکم باقی مانده و مردم مؤمن و انقلابی با وجود همه شرارت‌ها، دسیسه‌چینی‌ها، فتنه‌انگیزی دشمنان و اذناب داخلی‌شان، به پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی ایستاده و خواهند ایستاد.

اینجانب، در آغاز ایام ‌الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا(ره)، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملّت همیشه قهرمان ایران اسلامی به ویژه مردم شریف استان اصفهان و خانواده بزرگ راه و شهرسازی تبریک و تهنیت عرض نموده و از پیشگاه حضرت احدیت، سعادتمندی و توفیقات روزافزون در خدمتگزاری به نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.