به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت. علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان طی پیامی فرارسیدن هفته بسیج سازندگی را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است: بسیج، یادگار بزرگ و ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان طی پیامی فرارسیدن هفته بسیج سازندگی را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسیج، یادگار بزرگ و ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و گسترده ترین نهاد و تشکل مردمی و اندیشه راهبردی و استراتژیک در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که از آغاز تشکیل و فعالیت خود، با اقتدار و در اوج توانمندی و عزت در سنگرهای خطیر صیانت از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی مجاهدانه و مشتاقانه ایستاده است.

بسیاری از عظیم ترین دستاوردها و نتایج خیره کننده در جبهه های مختلف انقلاب اسلامی را این لشکر مخلص خدا رقم زده است و در بسیاری از عرصه های مهم تاریخ انقلاب نقشی تعیین کننده و نافذ داشته است.

حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های این مجموعه انقلابی، تنها محدود به دوران دفاع مقدس نیست بلکه در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، هفته بسیج را به محضر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان ولایتمدار همچنین کارکنان بسیجی در خانواده بزرگ راه و شهرسازی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند قادر متعال، توفیق و عزت روزافزون ملت ایران اسلامی و بسیجیان عزیز را در راستای تحقق آرمان های رفیع امام راحل (ره) در پرتو منویات داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مسالت دارم.