به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی استان ضمن تبریک فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز “خبرنگار”، رسالت خبر و خبرنگاری را رسالتی مقدس، هویت بخش، امید آفرین و حیات بخش عنوان کرد. متن پیام سردار حمید علینقیان پور به مناسبت روز خبرنگار بدین شرح است: رسالت خبر و خبرنگاری، رسالتی مقدس، هویت بخش، امید آفرین […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی استان ضمن تبریک فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز “خبرنگار”، رسالت خبر و خبرنگاری را رسالتی مقدس، هویت بخش، امید آفرین و حیات بخش عنوان کرد.

متن پیام سردار حمید علینقیان پور به مناسبت روز خبرنگار بدین شرح است:

رسالت خبر و خبرنگاری، رسالتی مقدس، هویت بخش، امید آفرین و حیات بخش و احیاء کننده ارزش های والای انسانی است، خبرنگاران چشم بینا و تیزبین جامعه، ملجأ و مأمن آحاد و طبقات مختلف، مهندسان فرهنگی و منعکس کنندگان واقعیات و درخواست های اقشار مختلف جامعه هستند.

خبرنگاران مشکلات و معضلات مختلف را احصاء و در راه برطرف کردن این مشکلات قلم فرسایی کرده و آرامش خود را فدای آسایش مردمان سرزمین خویش می کنند. حوادث و رویدادها را دلسوزانه و در راستای مرتفع نمودن پیامدهای آن روایت و تا رسیدن به نتیجه مطلوب از پای نمی نشینند.

اینجانب روز ۱۷ مرداد که به مناسبت شهادت شهید “محمود صارمی” به روز خبرنگار نامگذاری شده است را به عموم اصحاب قلم و رسانه، خبرگزاری ها، مدیران جرائد و مطبوعات در فضای حقیقی و مجازی و همه عزیزانی که در جهت تنویر افکار عمومی گام برمی دارند تبریک گفته و امیدوارم همکاران رسانه ای بیش از پیش در جهت یاری رساندن به فرزندان ملت شریف ایران در فراجا مساعدت و مشارکت داشته و اقدامات جهادی کارکنان پلیس را به جامعه منعکس نمایند.