به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، گفت: مردم خیراندیش اصفهانی با هر رقم و میزان کمکی، می توانند در پویش قربانی عیدسعید قربان با این نهاد مشارکت کنند. ، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با گرامیداشت روز عرفه، روز دعا و استغفار و روز عید قربان، به ذبح […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، گفت: مردم خیراندیش اصفهانی با هر رقم و میزان کمکی، می توانند در پویش قربانی عیدسعید قربان با این نهاد مشارکت کنند.
، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با گرامیداشت روز عرفه، روز دعا و استغفار و روز عید قربان، به ذبح قربانی و مشارکت در قربانی تاکید کرد و اظهار داشت: در عرفه معرفت به کمال می رسد و در عید قربان نیز انسان به نهایت خلقت که قرب پروردگار است باید برسد.

کریم زارع با دعوت از عموم مردم برای اهدای نذورات قربانی به نیازمندان، ادامه داد: هم استانی های عزیز هیچگاه نیازمندان و ایتام تحت حمایت این نهاد را فراموش نکرده اند و امیدواریم همچون همیشه با اهدای تمام یا بخشی از نذورات خود برای کمک به معاش جامعه هدف کمیته امداد در پویش نذر قربانی مشارکت کنند.

وی، هدف از اجرای پویش نذر قربانی را ترویج سنت حسنه قربانی و کمک به افزایش سبد غذایی مددجویان و خانواده های نیازمند مطرح کرد و افزود: کمیته امداد آمادگی دارد علاوه بر جمع آوری نذورات غیرنقدی مردم شامل گوسفند زنده و گوشت گرم، با دریافت نذورات نقدی به نیابت از خیران، وجوهات جمع آوری شده برای خرید گوسفند و ذبح و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام کند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، گفت: نیکوکاران می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به ۳۴۰ پایگاه سطح استان، کمک های نقدی خود را برای خرید و ذبح گوسفند با شماره گیری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* و یا واریز به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۲۵۰۹ پرداخت نمایند.