به گزارش پیداگر نیوز، سرپرست مخابرات منطقه اصفهان گفت:کارکنان مراکز پاسخگویی در خط مقدم جبهه  ارتباطات قرار دارند و حرکت جهادی آنان ضامن پویایی مخابرات است. ناصر مشایخی در بازدید سرزده از  مرکز پاسخگویی استقلال و  ۱۱۸ اصفهان گفت : نظارت بر عملکرد مراکز پاسخگویی در صدر اولویت های کاری مخابرات منطقه اصفهان قرار دارد […]

به گزارش پیداگر نیوز، سرپرست مخابرات منطقه اصفهان گفت:کارکنان مراکز پاسخگویی در خط مقدم جبهه  ارتباطات قرار دارند و حرکت جهادی آنان ضامن پویایی مخابرات است.

ناصر مشایخی در بازدید سرزده از  مرکز پاسخگویی استقلال و  ۱۱۸ اصفهان گفت : نظارت بر عملکرد مراکز پاسخگویی در صدر اولویت های کاری مخابرات منطقه اصفهان قرار دارد و این روند ادامه خواهد داشت.

وی  بر اهمیت مقوله پاسخگویی و مشتری مداری  در شرکت مخابرات تاکید کرد و افزود: پاسخگویی آنلاین و موثر به مشتریان همراه با حفظ شئونات ایشان اولین و اساسی ترین قدم در راستای مشتری مداری و حفظ برند سازمانی است .

گفتنی است؛ سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در این بازدید ضمن استماع مشکلات کارکنان بخش ۱۱۸ و پیگیری حل معضلات آنان، از نزدیک نحوه پاسخگویی و مسائل مطروحه در این مراکز را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.