به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، در ایام الله دهه فجر و به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، پنج پروژه مخابراتی و همراه اول در شهرستان بویین میاندشت افتتاح و کلنگ زنی شد. ، آیین افتتاح پنج پروژه مخابراتی با حضور مهران قدوسی معاون ارتباطات سیار مخابرات منطقه اصفهان، رضا علی معصومی فرماندار، حجت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، در ایام الله دهه فجر و به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، پنج پروژه مخابراتی و همراه اول در شهرستان بویین میاندشت افتتاح و کلنگ زنی شد.

، آیین افتتاح پنج پروژه مخابراتی با حضور مهران قدوسی معاون ارتباطات سیار مخابرات منطقه اصفهان، رضا علی معصومی فرماندار، حجت الاسلام اسکندری امام جمعه، محمد علی فرخی رئیس اداره مخابرات و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان بویین میاندشت برگزار شد.

گفتنی است؛ این طرح ها با هدف ارتقای کیفیت و توسعه خدمات مخابراتی و ارتباطی در مناطق روستایی و  کوهستانی شهرستان بویین میاندشت انجام شده‌اند و اثر بسزایی در افزایش کیفیت و سرعت سرویس های مخابراتی این منطقه در حوزه های ثابت، سیار و دیتا خواهند داشت.

لازم به ذکر است؛ معاون ارتباطات سیار مخابرات منطقه اصفهان  در مراسم افتتاحیه از تلاش و همکاری تمامی کارکنان اداره مخابرات و همچنین مسئولان استانی و شهرستانی در راستای اجرای این طرح ها تقدیر و  تشکر کرد.