به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان فریدن از شناسایی و پلمب مرکز غیرمجاز لیزر درمانی توسط مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ جواد افشاری بیان داشت: مأموران انتظامی این فرماندهی در راستای طرح نظارت بر صنوف و اماکن عمومی و با اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه فردی در زمینه راه اندازی مرکز […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان فریدن از شناسایی و پلمب مرکز غیرمجاز لیزر درمانی توسط مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ جواد افشاری بیان داشت: مأموران انتظامی این فرماندهی در راستای طرح نظارت بر صنوف و اماکن عمومی و با اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه فردی در زمینه راه اندازی مرکز لیزر درمانی غیر مجاز در شهرستان فریدن مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد این فرد با راه اندازی این مرکز اقدام به دخالت در امور پزشکی از طریق لیزر درمانی برای شهروندان می کند که در این راستا مأموران طی هماهنگی قضائی بعمل آمده نسبت به پلمب این مرکز اقدام و فرد متخلف نیز ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد برای مراجعه به مراکز و کلینیک های زیبایی، لیزر درمانی و … قبل از هرچیز از اعتبار و داشتن مجوز آن مرکز اطمینان حاصل کنند و درصورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت غیر قانونی در این زمینه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.