به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از کشف ۵ میلیارد انواع کالای قاچاق که در یکی از انبار های سطح شهرستان دپو شده بودند خبر داد. سرهنگ نعمت خلیلی بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۱ شهر دولت آباد در اجرای طرح ذوالفقار با همکاری نیروهای ب سیج شهرستان از دپوی کالاهای قاچاق در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از کشف ۵ میلیارد انواع کالای قاچاق که در یکی از انبار های سطح شهرستان دپو شده بودند خبر داد.

سرهنگ نعمت خلیلی بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۱ شهر دولت آباد در اجرای طرح ذوالفقار با همکاری نیروهای ب سیج شهرستان از دپوی کالاهای قاچاق در یکی از انبارها مطلع و موضوع را در دسترو کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی و اخذ مجوز از مرجع قضائی در حضور مالک انبار از آن بازدید کردند که در نتیجه این عملیات انواع کالاهای قاچاق شامل ۵۱ کارتن آناناس، ۲ کارتن تمر هندی، ۳۶ بسته پودر قهوه و ۱۴۲ بسته ژیلت و تیغ کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با بیان اینکه ارزش کالاهای مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال است اظهار داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و ضمن پلمب انبار مذکور مالک ان به مرجع قضائی معرفی شد.